lc



Ni som har hängt med ett tag vet ju att jag prenumererar på VR. I det senaste numret är det självaste LC (Lauren Conrad) som pryder omslaget! Jag brukar inte se upp till människor för då blir det lätt att man gräver ner sig i avundsjuka, men om det är någon som jag verkligen tar inspiration av, karriärmässigt så är det LC. Hon är sjukt framgångsrik i modebranschen redan i en ålder av 24, impressive! Hon har även lanserat en egen klädkollektion vilket också är bra gjort, hon bor ju trots allt i L.A. bland tusentals andra grymma designers!
Creds to her


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Madeleine

Ja, hon är grym!

2010-01-26 @ 01:20:42
URL: http://principessan.se

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0