today i'm wearing



Idag glider jag runt i detta, jeansväst H&M skjorta H&M HERR byxor ONLY headphones SKULL CANDY raggsockor A LA MAMMA.

Såg att någon undrade vilken storlek jag kör med på skjortorna.Jag vill ha storlek på skjortorna, tycker det är finare då de är lite större och i och med att jag köper dom på herr avdelningen (anser att skjortorna är snyggare där) så är dom ju stora i storlekarna redan så jag kör på medium. all clared up?

Nu ska jag köra ett träningspass och sen ska jag faktiskt försöka plugga undan lite. PUSS

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

tack tack :)

2010-01-11 @ 19:44:45
Postat av: Anonym

tack tack :)

2010-01-11 @ 19:46:39
Postat av: John

sv. Tack så mycket jag gör så gott jag kan haha :) Riktigt snygg jeansväst ju use it moore!

2010-01-16 @ 15:26:05
URL: http://johnalmvarn.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0