my words to you



Katrine, igjennom alle år har vi hållt sammen. I tykt og tynt, höyt og laft, i godt og vondt, og for värt år som har gått så har båndet mellom oss bare blitt sterkere og sterkere.

Jeg er så utrolig glad for at jeg har deg å dele alt med, bortsett fra klär og sminke da. Du er min beste venn og elskede söster.

Jag håper at vi om femti år sitter på en veranda og drikker vin og titter ut over barnebarna våres som leker.

I tykt og tynt

Glad i deg!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Jag är med i en fototävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna. Kan vinna en systemkamera och min egen kamera suger.

Så skulle du kunna slösa 5 sekunder på att lägga en liten röst på mig ? :D Man kan rösta 1 gång om dagen :D så förlåt om jag frågat förut hihi men vill så gärna vinna :$

Länk; http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145

2010-07-03 @ 21:25:53
URL: http://vadfanskajagheta.se

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0