emotion


Hey fellas!

Nu är det kungliga bröllopet över för oss dödliga. Har suttit bänkad hela dagen, trodde aldrig att det skulle intressera mig men gud va tagen jag blev! Alla fina klänningar och håruppsättningar och fina tal och ja, det finns inte ord. Många tårar har fällts idag.

emellanåt när det blev lite segt fick tidningarna ovan underhålla mig, så dagen har varit lagomt okej sådär!

Nu sitter jag som vanligt på kvällarna och nördar inne på style.com och låter inspirationen spira. Ska visa er världens coolaste tant strax. Satt här och skrattade av förtjusning för mig själv!

IMORGON ska jag lämna in min mobil istället, tog mig aldrig upp ur sängen tillräckligt tidigt imorse. På kvällen beger jag mig mot Oslo igen också och på tisdag eller onsdag ska jag bege mig vidare. Kan ni gissa vart?

Kolla in strax så ska ni få se min favorittant som hamnade i style.com's "style-notes" mapp!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0