hemma



Hej på er! Som på bilderna ovan avslutade jag och Kajsa våran semester igår. På filtar ute på gräset i den varma solen med glass. Kajsa föredrog dock att sitta i skuggan då hon "nyste" så mycket om hon satt i den starka solen. Kan dö av henne ibland, säger så mycket gulligt.

Igår kväll runt halv nio tiden kom vi hem och togs emot av lilla andré på två år som kollar lite blygt ner i golvet och pillar med sin t-shirt samtidigt som han mumlar "Jag har sNaknat dig kasa.." Haha, då kan ni tänka er någon som dog fullständigt, stackars killen måste ju ha fått fuktskador så många pussar han fick.

Idag har jag haft världens skönaste dag, gick upp halv elva för att vara barnvakt. Vid tolv gick jag raka vägen tillbaka till sängen och somnade om till halv tre, helt underbart!

Lite senare ska, hör och häpna, JAG laga middag. Kan visa bilder sen när jag bränt ner köket :)

PUSS på er


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0