frågor och svar

Vilken skola/program vill du byta till? :)
Jag ska göra det här klart en gång för alla! Jag har aldrig vetat hundra procent säkert vad jag velat gå på gymnasiet eller vad jag vill göra senare med livet. Vad jag vill göra senare i livet har jag lagt lite på hyllan för det finns ingen anledning att stressa med det. Annars har jag förstått att jag behöver ha lite kul nu när jag har slitit i 10 år i grundskolan. Att våran klass har blivit som en liten familj här och att vi har sjukligt kul vad vi än gör har varit en uppenbarelse för mig. Fjällturismutbildningen kommer det att bli i två år till, inte en chans att jag lämnar min lilla familj!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0