hjärtat sviker, i'm a rockstar


Sitter och sneglar på finalen av let's dance och snuttar på en rockstar, precis som alla andra kvällar här uppe. Rockstar alltså. Det är som om jag kommer in i en helt annan fas när jag är här, jag får världens abstinens och blir jättedåsig om jag inte dricker en energidryck. Kan ju inte vara bra, kommer säkert få en hjärtinfarkt vilken sekund som helst. Måste bara passa på att tacka alla som läst min blogg och följt upp mig under mina år. Familj och vänner, det har varit kul och givande att ha er med mig. Hoppas inte min överenergiska hjärtinfarkt tar för hårt på er


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: linda

men säg inte så din tönt!

2010-03-27 @ 11:44:05
URL: http://tintis.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0