jag erkänner

  • Jag tycker det är jobbigt att duscha
  • Måste ha minst två tuggummin i munnen när jag tuggar tuggummi
  • Går aldrig utan målade ögonbryn
  • knövlar toapapperet
  • kan klara mig flera flera timmar utan att äta
  • skrattar ihjäl mig åt mina egna skämt
  • hade allvarliga ätstörningar i två år
  • har velat fram och tillbaka sjukt länge på om jag ska byta skola nästa år.
  • är en sucker för gulliga ögon
  • är en sucker för gulligt skratt
  • kliver upp på tok för tidigt på morgnarna om jag ska något, t.ex imorgon börjar jag sju, då kliver jag upp 05.00 trots att jag har 5 minuter att gå till jobbet
  • är en jävel på att dra ut på tiden och gör allt annat när jag ska gå och lägga mig. Precis som nu alltså
PEACE

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan:) Önskar dig en trevlig söndag :)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

2010-03-28 @ 11:49:37
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: johanna

Vilken skola/program vill du byta till? :)

2010-03-28 @ 16:47:28

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0