the day of today





Idag blev det en ny hjälm (för jäkligt billig peng, sjukt nöjd) och ett pannband att ha under och till hjälmen följde även den snygga gråa mössan (bilden längst ner) med! Haha, den ska ju användas flitigt ;)

Nöjd med allt som är inhandlat idag, hälsade även på andra halvan av klassen som bor i Lindvallen för tillfället, så jag har fått ut lite av dagen idag till skillnad från igår när jag låg inne hela dagen.
Imorgon ska jag upp och ställa mig i liften, hoppas på sjukligt fint väder!!

Vad tycker ni om mobilbloggandet föresten? Ska jag fortsätta liveblogga? ;)

kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: katrine lie

veldig fint alltsammen! :) den gåre lua kommer jeg til og ta, raawr

2010-03-23 @ 22:12:20

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0