el tempo gigante


 God morgon! Slänger upp ett inlägg här innan jag måste börja klä mig and so on. Vi ska nämligen åka och titta på bilen ni ser ovan. El tempo gigante heter den och den kommer ur en tecknad film som jag fullkomligt älskade när jag var liten. Alla figurer ur filmen kommer också vara där så nu skuttar jag runt som ett barn här. Hahah, det skulle ni vilja se väl? ; )

 Kameran kommer givetvis hänga på idag! Vi hörs ikväll, och föresten, imorgon är det norges födelsedag!
PUSS


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Karin

Ja, lite norska, men inte mycket! Kul att du pratar det flytande. :) Och nej, inget firande imorgon heller. Men jag ska lätt ägna Norge en extra tanke. :) Kram!

2010-05-16 @ 15:30:09
URL: http://karinbylund.blogg.se/
Postat av: Anonym

flåkrypa grand prix!

2010-05-20 @ 09:44:55

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0