feathers


Fan va tråkigt med i princip samma bild som förut, lite bättre kvalité på denna, men inte för att det ska vara en ursäkt. Den riktiga ursäkten är att jag väntar på fotografen i huset som inte är hemma för närvarande. Men ni ser ju på ett ungefär vad som pryder mig idag! Ni kommer givetvis få en riktig helbild av looken ikväll.

Nu ska jag kolla klart på chanel's kortfilm av Karl Lagerfeld. Har försökt tre gånger nu men datorn dör på samma ställe varje gång, typiskt va? Min dators fläkt har gått sönder så om den blir för varm stängs den av. Nu har jag dock syrrans dator så nu ska det tekniskt sätt funka! Let's hope i alla fall.

XO


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0