frågor och svar

hej kamilla!
jo , jag undrar om du tycker att det är snyggt med leopard och zebra tights? eller tycker du att det blir för mycket? är tacksam för svar!

Svar: Hej! Ja, djurmönstrade tights är något som har fallit mig i smaken, eller mönstrade tights överhuvudtaget kan vara riktigt läckert, MEN då måste man vara försiktig med vad man bär till! Skall ni ha på er ett par leopardtights ska ni inte matcha det med en randig tröja exempelvis, det skulle bara se stökigt och förvirrande ut. Fast det är ju en smaksak, tycker ni det är snyggt, så självklart, go for it!

Men ur min mening, om man har på sig ett par mönstrade leggings ska man köra ensfärgat på överdelen!

Så svar på frågan, Jag tycker djurmönstrade leggings blir way to much om man missmatchar med starka färger eller andra mönster på överdelen, men kör man på något enkelt och ensfärgat på överkroppen kan det vara riktigt snyggt!

Hoppas du fick svar på din fråga och att det inte blev alltför rörigt.


Här har ni de djurmönstrade leggingsen jag äger, från vänster; H&M, BIK BOK, ÅHLÉNS

Mönstrade leggings håller i sig även till hösten så gör plats i era garderober nu!

(Fortsätt ställ frågor folkens!!! Skitkul att svara verkligen)


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

tack för svaret! :)

2010-05-31 @ 18:28:18

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0