höjden


heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!! haha vad kass jag är på updates. Usch ska skärpa mig, promise :D

Måste faktiskt skylla på att det är sjukt mycket plugg nu.

Igår hade jag årets otursdag alltså. Åkte till Vansbro igår och eftersom jag skulle sova över är det ganska självklart att man packar med sig lite grejer i en väska, men det som inte är så självklart bland alla kläder och dator and so on är väl en honungsburk? Beroende som jag är av te tänkte jag att jag tar med mig honungen så slipper vi köpa, smart huh? Väl framme öppnar jag min väska och gissa vad som har hänt? Honungen har läckt och hela min dator och överdelen av väska tog smällen. Fattar ni va kletigt? Alltså honung är inte det fräschaste. Så jag demonterade  hela min packning och började gnugga. När alla prylar (efter jävligt mycket om och men) var tvättade gav jag mig på väskan. Den slängde jag ner i badkaret för att göra en genomsköljning. Jag lutar mig över karet och sätter på kranen och SPLASH så rinner vattnet ner över ryggen och hela bakhuvudet var genomblött. Smart som jag är glömde jag så klart att vrida om kranen till badkarsläge.

Det var en jobbig kväll men jag har som tur är återhämtat mig och det firar vi med lite plugg! wiiiiiiie


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0