mist




Har precis varit ute på en powerwalk slash fotowalk.

Så jäkla underbart fint nu när dimman ligger över backen, gorgeous.

Har skakat av mig lite energi så kanske ska passa på att gå och lägga mig? Slå på en film maybe, skönt att somna till.

jag tror att jag har gått i någon trött-trans. Jag sover middag precis varje dag, även om jag sover till tolv/ett på dagarna. Har försovit mig VARJE dag den här veckan, förutom idag. Och jag vaknar inte av mig själv före tolv. Hur sjukt? Känner mig inte så trött, men längtar alltid efter att få sova.

Så nu ska jag sätta på en film och sedan sova!
PUSS GODNATT


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Fanny

Skitsnygga bilder!

2010-05-25 @ 17:11:15
URL: http://fanifofan.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0