taaaday



Hejsan hoppsan snoppsann! Har precis kommit "hem" efter en dag som har försvunnit fort som fan, ursäkta mig, men vart tar dagarna vägen egentligen?

Idag har vi i alla fall hunnit med lite umgänge hos mammas moster, sen var vi ner på stan en sväng och kikade lite, äckligt mycket folk och kvav luft var ju skönt. Haha, har haft huvudvärk exakt precis hela dagen, får alltid det när det är åska i luften. Sjukt stor skillnad på här och hemma, här är det sommarvärme, det är inte kallt för fem öre. Vad jag minns så är det bitande kallt hemma, har jag fel?

Nu ikväll har vi varit hos mormor och Per och käkat dinner. Mycket trevligt!

Dagens kommer upp strax, PUSS


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

japp, du har fel. 25 grader varmt i äppelbo idag, hela byn gick runt i t-shirt, en del shorts

2010-05-15 @ 22:48:27
Postat av: amanda

nej idag har vi haft riktigt varmt :) över 20 grader

2010-05-15 @ 23:50:36
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: neeellie

Nejnejnej!!!!! jag har suttit ute i kvällssolen i t-shirt till åtta idag :D :D ring mig imorgon!!!!:)

2010-05-16 @ 01:34:49

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0