ff



Såhär ser det ut hos oss nu, mojsigt va???? Vi har föräldrafritt här hemma så då går vi wild med Kaffe latte, tända ljus och en film, en SVENSK film dessutom.

Jag har faktiskt haft en härlig lördag, hoppas ni också har haft det!

När filmen slutar nu (alldeles strax) ska vi gå ner och nattbaka muffins, det är nämligen fars dag imorgon så mammas man Roger ska få en liten uppskattning.

Åh hejsan, där slutade filmen. Jag tycker det är hur mysigt som helst med svenska filmer, spelar ingen roll hur dåliga dom är, men för er som verkligen uppskattar bra filmer, sätt er inte och titta på underbar och älskad av alla. Jag tyckte den var mys, men den var verkligen inte bra, haha.

NU- muffinsbak

PUSS PÅ ER


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0