Gran canaria februari 2010


Katrine första kvällen

Katrine och jag första kvällen

Första stranddagen, jag osminkad och peppad på att få lite färg på kroppen

mexikansk lunch

väääärme

Solnedgång från balkongen

kvällspromenader

sköna dagar på stranden

Vi hamnade mitt i en festival som liknade pridefestivalen

Sol och bad, VILL.HA.

spanade in surfers, dock fuskade dom som ni ser

åh jag blir knäpp, brun och fräsch, tänk att ha sommar året runt, underbart!

Katrine blir serverad friterad anka på en kinaresturang, sjuuuuuuukt gott.

fina sommarkvälloutfits

baaaad

Nästsista kvällen

Sista dagen på stranden (FAN va äckligt mitt hår var, jag dör. Haha)

varning för vågad bild, men jag dör (igen), gud vad mycket roligare det känns att ha lite färg på kroppen. Blev plötsligt i akut behov av en utomlandsresa. Någon som bjuder?

Ne, men jag hoppas verkligen att det blir en trip till Gran Canaria även denna vintern, sjukt skönt med lite värme!

Kommer ni ihåg den lilla videon jag kippte ihop? Haha, jag dör (igen igen) av coolhänget på balkongen, jag var cool!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0