lite slött och lite depp, vissa dagar är sådana


Hej på er! Idag har jag haft en riktig slödag, har inte känt mig så pigg och frisk.

Har nyss ätit middag, som ni ser ovan. Jag är all into julen för tillfället så vad passar inte bättre än risgrynsgröt till middag då? Jaja, och middagssällskapet var en h&m katalog med julkläder, juljuljuljul!

Annars så är inte mitt humör på topp denna kväll. Har tagit farväl av David som åkte till Stockholm idag, han kommer hem på söndag och då åker jag till Kläppen för praktik en veckas tid och när jag är klar där kommer jag att åka på utbildning i en vecka och veckan efter det har jag också fullt upp på annan ort så vi kommer kanske inte att ses på över tre veckor vilket gör mig lite depp.

Nu ska jag klicka mig igenom lite bloggar och sedan krypa ner i soffan och förmodligen ligga där resten av kvällen! vi hörs sen.


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0