olika dagar olika ord



Hej på er fellas!

Sitter för tillfället och kollar på tv med en kopp kaffe latte (är helt frälst nu när jag kan göra det hemma!!) tillsammans med min älskling!

Jag har föresten kommit i underfund med en grej. Jag vet inte om det är individuellt eller om det gäller alla, men med mig funkar det som så att vissa dagar så har jag sjukt bra ordföråd och kan sätta ord på precis allt och vet precis vad jag ska säga och är väldigt välformulerad. Andra dagar dock babblar jag bara och kan inte sätta ord på någonting och allt blir bara sludder. Har ni det så?

Ps. Kan ni gissa vilket tv-program vi kollar in?


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

i form med anna anka? ;)

2010-11-16 @ 21:51:05

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0