två lektioner från helg


Nu är jag hemma hemma och har i princip tagit helg, gud va skönt! Imorgon har vi endast två lektioner, och de är lagda på morgonen så jag är klar vid halv tolv, mama likie likie.

Dagen började ju lite tråkigt när jag insåg att jag inte hade några lektioner idag, men jag väntade till klockan tio då min kära pojkvän slutade för dagen. Vi vankade hem till honom, glodde lite tv och dator, gjorde en ubergourmé lunch och vid klockan ett somnade vi och vaknade inte förän tre och efter det har timmarna bara runnit iväg. Man kunde ju tro att dagen ska ha gått hur segt som helst, med tanke på att vi faktiskt inte gjort något speciellt alls, men den har gått så fort. Trots allt har det varit en skön dag!

Nu börjar paradise om en kvartis, kvällsunderhållning, surt att det bara håller på i en halvtimme dock.

Såg att jag glömde nämna förut att mina nya telefon är en HTC WILDFIRE för er som inte visste det. Nu har jag hunnit pilla ganska mycket med den, och den har många fler plus i kanten i mina ögon än heron, good so far.


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0