catsuit


Hela utstyrseln på! inte direkt sådana skor jag tänkte mig när jag hade en detaljerad tanke tankestund, men dom ovan var också sjukt nice!

Vad tycker ni, catsuit, hot or not?


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

Det var inte fint!

2010-10-12 @ 16:55:07
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg



Hej :) Har varit dålig på att kolla in bloglovin på senaste tiden men nu är jag tillbaka :D Hoppas att allt är bra med dig och att du sover gott ;)



Sen är det så att jag är med i en tävling och skulle behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt.

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE



ha det bäst kram

2010-10-13 @ 01:46:59
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

Det var fint, kanske skulle testa med nåt glansigare material :)

2010-10-17 @ 22:46:35

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0