coffetime



Hej hej. Ja, bilderna förklarar i princip allt jag gör för tillfället. Lyssnar på michael bublé, fick helt plötsligt störtcravings på hans röst. Han är så behaglig. 

Sedan var det ju koppen då. Där i finns det kaffe, med MYCKET mjölk. Jag är inne på min tredje kopp, och det är inte för att jag tycker det är så sjuhelsikes gott utan det är för att min mage är hård som betong, och kaffe motverkar detta problemet, resten får ni räkna ut själva!

Om en timme kommer jag röra mig mot kommunens huvudstad, the big and great Vansbro, och hålla min kära bfriend med sällskap ikväll. Haha, va motvilligt det lät. Det kommer självklart bli mysigt :D

well well, om vi har turen med oss så kanske kanske det kommer upp ett litet inlägg ikväll, annars vet ni vart jag är, och självklart hörs vi imorgon!

Ha en underbar kväll :)


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0