hit me då


Jag såg den här klänningen och tänkte "yes, this is new year!". Är det galet och shoppa för nyår nu?

Okej, jag har sagt att ni får slå mig om jag inte följer mitt så kallade "bloggschema" som jag postade för några dagar sedan. OCH, varsegod, slå mig hårt, jag har inte fullföljt det jag skrev (förutom dagens sanningar!!) och därför förtjänar jag ett slag eller två. Men jag kan försäkra er om att nästa vecka blir bättre då jag kommer att befinna mig i en vanlig (FRISK) vardag.

Föresten, vem är er favorit i Idol? Jag älskar Geir, han är så jävla skön och en sån jäkla bra förebild att det inte är sant! Alla borde vara som honom, GO GEIR!!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Theres

Visste att Geir tävlat i schlagersammanhang 10 gånger?! :O Jag blev sjukt besviken när jag hörde det. Det är ju lite fusk måste jag tycka.

2010-10-03 @ 22:02:21
URL: http://theresjs.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0