lilla droppe


svettdroppen passar ju bra med vad jag är i för tillstånd nu. Ja, svettdroppen är min, tuttsvett kallas det, som transporteras nerför magen, efter en hurtig cykelrunda.

Dagen har varit väldigt väldigt lång, vi har åkt typ sjuttio mil och när vi inte har suttit i bil har vi suttit på fyrhjulingar eller skrivit prov, så jag är helt döslut. Kom hem för knappt en timme sedan och nu väntar jag på att paradise ska börja, sedan ska jag ta mig en välförtjänad blund.

Hoppas ni har haft en bra dag, hörs imorgon, eller en liten godnatt post innan jag lägger mig!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: linda

haha fyfan

2010-10-20 @ 19:23:37
URL: http://tintis.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0