rastlös eller inte


Jag är nog världens tråkigaste idag, men jag har ju inte gjort någonting idag så därför har jag heller inget vettigt bloggmaterial, men ska försöka rycka upp mig tills imorgon!

Vi käkade i alla fall en dundergod middag, mysigt var det också, i vårat fina kök.

Nu ska jag och syrran kolla på "letters to Juliet", ska tydligen vara en riktigt bra film, nice. Har inte sett film på sjuttio år... Inte helt sant föresten, jag såg en film i veckan, men jag tittar ALDRIG på film, det tar så lååång tid. Rastlös youknow. Det där är lite konstigt dock, för jag kan, som idag, sitta en hel jäkla dag och inte göra ett skit, typ sitta i sängen hela dagen och sega på datorn. Det gör mig ingenting, men film altså, det gör mig rastlös om jag inte tycker om den.

Jaja, bla bla bla, nu ska vi sätta på filmen, hugs


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: LINDAAA

du, säg sanningen istället för att säga att du är rastlös, du har ju damp din mupp :))

2010-10-24 @ 01:12:27
URL: http://tintis.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0