tankebekräftelse, totally sick

SJUKASTE EVER. Jag satt och klickade runt bland bilder på style.com tagna av Tommy Ton (überstor fashionfotograf) och funderade över alla unika och spexade kläder folk bär. Det krävs ganska utstickande outfits för att bli knipsad av Tommy Ton. Så då tänkte jag på hur JAG skulle klä mig för att fånga hans uppmärksamhet. Jag skulle satsa på skorna och köra någonting enkelt på kroppen, fast det ska ändå vara unikt. Så gällande kroppen tänkte jag svart all over, men jumpsuiten är ju inte unik längre, inte den pösiga i varje fall, men så tänkte jag; Hur många har en totally tight jumpsuit, som verkligen sitter åt hela vägen upp? Så alltså såg jag framför mig ett par svarta tights och en svart, långärmad body som görs om till EN tight jumpsuit, helst urringad i ryggen. Haha, shit, nu förstår jag hur mycket man hinner tänka på några sekunder bara, för det är ju omöjligt att skriva ner varje detalj, tar ju hundra år. Men i alla fall så tänkte jag väldigt detaljerat på detta. Till min jumpsuit skulle jag ha min jeansjacka från 80-talet med fårull på kragen och ett par sjukt färgglada och spexade klackar.

Helt plötsligt kommer det upp en bild på en person jag tyckte jag kände igen så jag gick in på hennes blogg för att se om jag såg rätt och då av en ren slump hittade jag dessa outfitbilder;


Och vad är det hon har på sig? Min tankedesignade, tighta jumpsuit(som förövrig är döpt till catsuit, passande namn!)!! Tydligen fanns den redan, men ni ska veta att jag aldrig sett den här bilden förut och aldrig heller sett någon catsuit, eller något liknande plagg överhuvudtaget, så jag tappade verkligen hakan när jag såg bilden för den var exakt på pricken som jag hade tänkt mig. Nu bar inte hon den precis som jag hade tänkt mig, men snyggt var det!

Kanske bara är jag som tyckte det här var sjukt, ni vet ju hur mycket man tänker och funderar, typ tusen tankar på en minut och så får man en sådan "bekräftele" på en tanke man har lagt ner mycket tid och detaljer på. Vad mycket virrvarr det blev nu, men jag är helt exhalterad!

ps. En sista detalj som jag också tänkte på är att man fick tänka på att göra någonting vid skrevet för att förhindra den berömda kameltån att skymta fram, typ fylla ut med en liten axelkudde eller något, och på bilden längst ner ser man ju tydligt att åtgärder har gjorts för att undvika kameltå-problemet.

det här var ju helt sjukt


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0