hej hopp


Hej hej!

Har inte varit hemma i mer än en timme typ. Har ju haft träning idag. Och på den timmen har jag haft fullt upp, kan inte säga med vad, men fullt upp is the word.

Alltså ibland kommer jag på mig själv med sjukt konstiga vanor. Hur många här gillar honung, alltså BARA honung? Egentligen är det ju inte gott, men ändå kan jag ta en tesked och gräva i honungsburken för att sedan käka bara sådär. Hur äckligt? Sedan käkar jag oboypulver också, bara rakt av. Det är visserligen gott, men vilken normal människa gör det? är det ingen annan som har lika konstiga vanor som jag?
Era vanor kanske är ännu konstigare, tell me!

Nu är det idoldags, sedan blir det lite träning och lite plugg!

ps. outfit kommer i en reklampaus


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: elena

naej asså.... jag har ju bara bra vanor... Kelog´s Special K är min bästa. :)

2010-09-16 @ 20:30:39

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0