ibland går det runt


Fikat var helt oemotståndlig, känner hur hela jag blir några inch större för varje tugga jag tar!
Nej för sjutton, jag har bara skojat med er. Jag tycker det är fullkomligt okej att ta sig en latisdag och frossa lite då och då. Då mår själen bra!

Och vad gör jag nu? Jo, jag cyklar på min fina cykel, som jag har i mitt rum. ja, jag har en cykel i mitt rum, lite trång yta att röra sig runt på, men det går helt okej.

Så alltså, efter fikat fick jag energi, tänk va allt går runt.

En liten sammanfattning av min dag:
Noll energi, död rättare sagt, småätit ur skafferiet, tagit lite fika OCH VIPS energi, och hej cykel!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0