Jag igår




åh ni förstår inte vad fint det var igår. Det var helt utan tvekan det finaste jag någonsin upplevt, någonsin! Hela dagen var så rörande och så himla fin, allt var helt perfekt, och stämningen var så jäkla uppåt och bra! Nu låter det nästan som om det var jag som gifte mig, och tänk då hur mamma och Roger känner?

När vi var klara i kyrkan åkte våran familj och fotograferades och när vi sedan anlände till festlokalen drog jag och Katrine igång stämningen med en överraskande discodans där vi hade några utvalda som skulle komma upp eftersom och hänga med i dansen. Det var skitcoolt! Hoppas att någon filmade det så jag kan visa er.

Jag och Katrine höll även ett tal som vi är väldigt nöjda med, kunde inte blivit bättre! ska försöka få tag på en film av det också.

Jag bildbombar lite senare, har lite grejer att fixa!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: elena

men PUDDING! :)

2010-09-26 @ 19:01:50
Postat av: Theres

Du är så vacker Kamilla!

2010-09-26 @ 19:36:52
URL: http://theresjs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefina Kamilla! :)

2010-09-26 @ 21:29:46
Postat av: amanda

skulle vara sååå kul om man fick höra erat tal :)

2010-09-27 @ 21:32:01
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0