m v g


Hej på er! Lite konstigt bildval, men det är en bra beskrivning på vad jag gjorde innan jag begav mig till David igår kväll. Om det är något som får mig att verkligen slappna av är det några tidningar och te. Älskar tidningar, framför allt modetidningar, det är så skönt att bara sätta sig ner och drömma sig bort en stund. Slår tv-tittning med längder!

Sitter i skolan och utvärderar fjällresan, ska även sätta betyg på mig själv. Det blir inte så svårt... MVG,MVG,MVG,MVG+,MVG,MVG

ps. Känner mig som en gammal tant, har sån jäkla träningsvärk i benen, jag är hur stel som helst, det tar en hel minut att flytta det ena benet över det andra.

Nej, vi ses sen


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0