new nails - allready


Okej, jag ger upp, jag klarade inte av att ha naturliga naglar en vecka en gång. Det krävs mycket för att dom ska bli friska och fina igen, vilket krävs mycket tid, och jag ooorkar inte pilla med dom dygnet runt. Så nu känner jag mig hemma igen i ljusblått nagellack. Lata mig..

Men jag ska nog gå och fixa naglarna på riktigt innan bröllopet. Är det någon som har gjort det på klipphörnan i Vansbro? har dom kvar det där? Någon som kan priser i sådana fall?

Äntligen har vi fått honung i huset så nu dränker jag téet med honung i hopp om att bli bättre. puss


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: linda

ja samma här med honungen! jävla skit hosta och hals!

jag ringer dig om en skvätt!

2010-09-01 @ 20:06:33
URL: http://tintis.blogg.se/
Postat av: amanda

på karins hårverksta kan du fixa naglarna! :) de gjorde jag för inte så längesen och jag blev nöjd! gjorde nya naglar från grunden och de gick på runt 600 tror jag, minns inte riktigt. :)

2010-09-02 @ 19:10:28
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0