svar del 2

Hur många djur har du?
- Två stycken, en katt och en hund :)
du och johan "garbomannen" hermansson känner väl varandra har jag sett, då vet du säkert hur han är irl? berätta! :)
- Han är väldigt snäll och lyhörd och inte minst omtänksam, och jag tycker på något sätt att han visar ganska bra vem han är i bloggen!
finns det någon i din omgivning som du inspireras av när det gäller klädstil eller inspireras du bara av modebilder och kändisar o.s.v?
Det jag inspireras mest av är bilder, och då kan det vara snygg håruppsättning, snygga accessoarer, snygga kläder, snygga skor, ja allt. Oftast försöker jag mixa lite och ta inspiration från olika källor och sätta ihop det till en egen grej. Jag gillar inte att kopiera något rakt av. Sen när jag befinner mig i lite större städer finner jag mycket inspiration genom att bara gå på stan också. Det varierar lite, men som sagt, det är mest internet och tv som gäller.
vad tycker du om otrohet?
- När man går in i ett förhållande vet man konsekvenserna och bland dom finns att man ska vara trogen (om man inte bestämmer något annat med sin partner, men det är en annan sak). Så jag tycker det är fult och äckligt och sjukt osäkert. För när man är otrogen söker man bekräftelse för att känna att man fortfarande duger för andra, och det är så osäkert det kan bli. Nej fy, otrohet gör mig arg så nu tar vi nästa fråga.
vilket är ditt bästa smink och hår tips ?
- Jag har inga bra tips för jag är dålig på sånt där, men ett tips är att sminka sig väldigt neutralt till vardags och sedan satsa lite mer på skuggor, foundation och läppar till festligheter. När det gäller hår vill jag säga att tvätta det sällan, och istället skaffa ett bra torrschampo, det är guld värt!
vilket är ditt favorit te? :) alltså vilken smak?
Det absolut bästa téet jag någonsin smakat, smakade jag i somras på Gotland och det är EARL GREY CREAM, fy sjutton vad gott det är. Vi köpte med oss massa te hem från Gotland och nästan alla är fortfarande fulla men earl grey cream téet är slut för längesedan. Det var alltså så himla gott. Märket heter kränku och det är nog det bästa temärket som finns tror jag!

Så då var frågestunden över för denna gången, tack för roliga frågor :)


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0