from last year


Hittade en bild på mig och Kajsa från Maj förra året, när vi var i Oslo över en långhelg, hela tjocka familjen. mys.

Goddag! Jag ligger fortfarande i sängen och drar mig, har kollat på några avsnitt av glamourama och käkat frukost. Skönt med sådana morgnar tycker jag, älskar att vi har lov! Nu är planerna att ta en kaffekopp och läsa nya numret av veckorrevyn. Ska se om det är tillräckligt varmt för att sitta ute. Vindarna har ju blivit så kyliga nu, vi blev ju väldigt bortskämda med den där underbara sommarhettan vi fick så här i förskott.

Sen ska jag nog ta med mig våran lilla Ruff och gå ut på en promenad, sen får vi se vad dagen bjussar på!

PUSS


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0