mammas dag


Hej! åkte hem tidigare från skolan idag på grund av huvudvärk. Dock fortsatte jag med plugget direkt jag kom hem och har suttit i ungefär två timmar nu, så det börjar bli dags för en paus ute i solen. Har tagit ett par huvudvärktabletter så det börjar sakta att avta, det är skönt.

Mamma fyller år idag också, överraskade henne med jättefin uppdukad frukost och tända ljus imorse, och en kokbok från halv åtta hos mig. Det är så sjukt mysigt att göra något extra för andra. Sedan fick mamma i födelsedagspresent av Roger att få ta med mig och Katrine på musikal imorgon, glada hudiks-gänget heter musikalen, diggar det gänget stenhårt, sjukt roligt!

Nu ska vi strax åka iväg och handla lite ingredienser till lite bakning till kalaset ikväll. Klart vi vill att världens bästa mamma ska få världens bästa dag♥


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0