dagen

Kvällsfika med min fina farmor och tante(faster)

Hej! Tog lite paus idag. Dagen har varit väldigt fin så redan tidigt tog jag och farmor våra väskor och gick ner till centrum för en lunch och inhandling av ett par jeans till mig som jag hört rykten om att bara skulle kosta 99 kr. Och visst var det så, ett par fina jeans för 99 kr tillhör min höstgarderob nu, KAP!
Efter en sopp-lunch i solen på en uteservering vid älven tog vi vårt pick pack och vandrade vidare till min faster, så allt som allt gick vi ungefär 6 8 km (fick det bekräftat nyligen, att det var längre än vi trodde) idag, riktigt skönt, jättefint väder hade vi också! Lunkade och pratade i solen.
Imorgon ska jag åka hemåt, åker härifrån runt halv tio imorgon, så mig hör ni av när jag är hemma!
hoppas ni mår bra, kram

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0