en liten här är jag

Hej! Som jag berättade i tidigare inlägg befinner jag mig hos farmor och farfar. Här bjuds det på god mat, massa mys och massa sötsaker (ex. Glass och kaffe efter varje middag, lyxigt?) och inte minst kvalitetstid!
Dagen idag har varit ganska lång. Vi klev upp strax efter 7 och käkade frulle osv innan vi satte oss i bilen och begav oss över gränsen för att Katrine skulle med en buss åt hemvägen. Jag och farmor tog en lång gofika innan vi efter mycket prat rullade tillbaka hit. Vi käkade lunch och gick ut för lite motion. Jag sprang ungefär en mil. Jag droppade en bildbomb här och sedan var det middag och nu har vi nyligen kollat på "Tore på sporet" (Tore förenar exempelvis syskon som aldrig träffats, sjukt gripande) och ätit glass och här sitter jag nu. Det var min dag i stora drag, har ändå hunnit med ganska mycket. Ett tydligt tecken på att dagen har varit lång är att jag vid middagen så glatt sa till farmor "Gud va länge vi satt och fikade i Torsby igår".

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0