morgonmys



God morgon! eller förmiddag. Började dagen klockan halv tio för att kika på Gilmore Girls som går på femman vid den tiden endast på helger. Dock, inte så otippat, var teven ockuperad av två små som hade sin morgonstund framför playhouse disney. Ville inte ta ifrån dem det, så istället surfade jag in på kanal5.se och satte på ett avsnitt av one tree hill. Följer inte det, tycker bara att den serien är sjukt mysig. En bra start på dagen kind of! Gilmore Girls är också sjukt mysigt! Är det någon som tittar på det ibland? Någon som vet om det går på någon annan kanal under resten av veckans dagar???

Nu ska jag sätta igång med städning av mitt rum, ska försöka komma i ordning lite till skolstarten imorgon. Satt uppe till 01.00 inatt och gjorde klart det sista arbetet jag hade kvar från tvåan, så nu behöver jag inte släpa på några rester vilket känns otroligt skönt!

see you


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0