new energy


Heeej!! Jag vet inte vad det är med mig, men jag tror att jag blir lite små depp av att inte göra någonting. Bara gå runt här hemma. Rastlös och uttråkad som sjutton. Dock försöker jag njuta så mycket som möjligt, för det är bara en gång om året som man verkligen kan återhämta sig på detta viset, det här är ju också mitt sista "skol-sommarlov", måste ju njuta. MEN, känslor är känslor, kan inte lura mig själv med att det inte är liiiiiite tråkigt att gå runt här hemma utan att göra något. Samtidigt känner jag ingen lust att göra något heller???

Aja, hur som helst, idag har jag i alla fall jobbat på Tempo Äppelbo i nästan 11 timmar!!! Och jag känner mig så tillfredställd!! Det var jätteskönt att känna på en riktig vardag igen, nu är jag jättenöjd!

Ser fram emot skolstarten på måndag.

Nu ska jag och Katrine se på film!

Imorgon ska jag vara en bättre bloggerska. Jag har fått hem lite smycken som jag ska visa er, supernöjd!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0