urklipp en vecka i Stavern

hela syskonklanen påväg till Stavern på semester

vi fick turen med fint väder från dag 1 och då var det stranden som gällde

vi hyrde trampbåt

<3

<3

även i år körde vi volleyboll på stranden i kvällssolen

mer strandhäng och sliten hund

syster och mamma

jag och mamma

middag ute


ännu mera strandhäng

te och yatzy





semesterveckan med familjen avslutades i Oslo för att lägga rosor i blomsterhaven för alla som drabbades av terrorattacken och för att äta en bit och umgås med släkt.

I Oslo kramade jag min familj hejdå och mötte upp min älskling för tre dagars mys och umgänge, nu sitter jag hos min farmor och farfar och kommer att vara här på obestämd tid, med andra ord vet jag inte när jag rör mig hemåt, dock gör inte det något, det är ju två veckor kvar av lovet!
min vardag handlar mycket om att ta det lugnt och inte stressa, mycket viktigt för att magen ska hålla sig stabil, vilket den nu har gjort i en hel vecka! otroligt skönt

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0