en dag fylld


Jag och min lilla ögonsten idag

Hej och hå vilken fylld dag jag har haft! Jag, Kajsa och Katrine åkte upp till Hunflen vid tio imorse och spenderade dagen där, eller i alla fall fram till fyra. Sedan fick vi veta att vi behövdes som hjälp i mataffären som ska öppnas här, så då var det snabbt hem, hoppa i andra kläder och dra iväg.

Kom hem för drygt en timme sedan och har sedan dess fixat lite med bokningar till skidskolan och så. Kul att några har anmält sig! Kör heldag imorgon med ett par ungdomar som jag tror (om jag inte har missuppfattat helt) kommer från Holland, så nu är jag mentalt förberedd för att prata engelska hela dagen imorgon, spännande!

Nu ska jag nog hoppa till sängs, är dock allt annat än trött, är sjukt speedad och klarar inte av att varva ner. Vet inte vad det är..

Hoppas ni har haft en bra dag, vi hörs imorgon :))


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0