hejsan svejsan


Heeeeeeeeeeej!

Nu har jag bockat av första praktikveckan och det ska bli skönt att ta helg. Har haft en rolig men ganska körig vecka i och med att jag har åkt hem två gånger och sådär, men det är lugnt ändå!

Just nu sitter jag på Wärdshuset och väntar på att min pojkvän ska bli klar i backen (själv hade jag inget ork för åkning idag, lite synd dock för det är jättefin kvällssol). Under tiden jag väntat har jag lyckats klämma i mig En kopp kaffe och En redbull, hej koffeinchock. Well well jag håller mig i vilket fall som helst vaken ikväll..

Hoppas ni har haft en bra vecka, vi hörs imorgon kväll då jag är hemma igen!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0