nu får ni höra


Jag och Kajsa

Katrine

Moa

Elsas modes uppföljare!!!! Kan knappt vänta med att läsa den, läste ju elsas mode i somras och den är så sjukt bra, och så när jag kommer hem nu så visar det sig att syrran (som också läste boken i somras) har haffat tvåan!

Halloj på er! Under förmiddagen bestämde vi för att ta våra pickpack och röra oss mot Hunflen för lite skidåkning, och väl uppe knäppte jag och Kajsa på oss skidor och begav oss upp i backen för att kajsa skulle få känna på hur det kändes, och efter ett par åk åkte hon som om det var världens mest självklara grej, klart man blir stolt.

Har hur som helst haft en riktigt bra dag med sol och skönt umgänge. På kvällskvisten här var jag och Katrine och gymmade och var hemma igen lagom till solsidan!

Nu ska jag dra ett lager lack över naglarna och sedan är det dags för sömn tror jag, skola imorgon. Dock går vi endast en vecka nu, sedan är det lov!!

puss och kram


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0