så som det kan va


God kväll. Min eftermiddag har varit som resten av dagen, hundra procent lugn och ingenting mer.

Vid nio tiden la jag mig i ett varmt bad och bläddrade igenom senaste numret av veckorevyn, och efter det var jag snäll mot mitt hår och hade i en inpackning. Så från nio till tio var den mest dramatiska timmen på min dag, det låter väl härligt? Men nu får jag det att låta som om min dag har varit jätte dålig, men den har faktiskt varit rätt skön, rätt tråkig, men ändå rätt skön.

Har precis ätit kvällsmat, eller kallar man det till och med nattmat såhär dags?, och kollat in entourage och nu är planerna väldigt enkelriktade mot sängen, är dock inte så trött.

Ses imorgon!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0