bildbomb weekend









♥♥

Helgen blev inte helt som planerat, och tur var det för jag har haft en sådan sjukt skön helg, helt underbar. Jag och min älskling flyttade in i en stuga som ligger 1 minut från backen (helt ensamma, supermys!), igår morse vaknade vi upp till halvkasst väder så vi tog det lugnt på morgonen med mysfrukost och tv, efter en stund sprack det upp och blev dunderfint så då dressade vi på och drog ut i backen och åkte precis hela dagen och på eftermiddagen bestämde jag mig för att stanna hela helgen i stället för att åka hem, och kvällen spenderades framför teven med lite gott. Idag vaknade vi upp till klarblå himmel och en stor sol som var påväg upp så vi skyndade oss att packa ihop våra grejer och drog ut och åkte, vilket vi har gjort till typ nu. Det har varit så himla fint i helgen, kunde inte önskat så mycket mer!

Nu laddar jag inför en ny praktikvecka som kommer att ske i skidskolan, och jag håller alla tummar och tår för att få egna grupper, hade varit himla roligt.

Vi hörs så fort jag får chansen igen, PUSS PÅ ER


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0