här har ni mig


Åh va irriterade ni lär ha blivit idag när ni klickat in er här och inte hittad en enda liten pytte update ens. BLÄ, know the feeling.

Har hur som helst intagit Kläppens backar hela dagen, vilket inte var helt fel. Bilden ovan är från förra året, OCH Amanda som ser farligt spyko ut, har för bara någon vecka sedan haffat körkortet, GRATTTTTTIS!

Anledningen till att jag la ut ett kort från förra året var att vi var på samma ställe idag också, sjukt coolt med alla dessa istappar som pryder.

Imorgon kör jag hemmahäng, så vi lär nog ses en hel del!
GOD NATT


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Amanda

Haha, blev lite confused med rubriken och en bild på MIG!? men tack, tack :) Jag har blivit en hejjare på att köra när det är sånt här väglag nu också! Sjukt kul! :D

2011-01-06 @ 15:37:19

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0