in this very


Hej hopp, här sitter jag och väntar på bussen som ska ta mig hem, slutade för drygt en timme sedan, men busskommunikationen i den här kommunen suger verkligen så om man inte slutar före halv tolv så är det bara att vänta snällt till klockan är halv fyra.

Har inga speciella planer för kvällen, bara ta det lugnt förmodligen, börjar ana lite huvudvärk också så jag vet inte om plugg är det optimala.

Vi hörs när jag kommer hem!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Theres

Inte behöver du vänta till halv fyra. http://dalatrafik.se/templates/Units/templates/dtTimeSearch.aspx?id=706&epslanguage=SV&inpPointFr=Vansbro&inpPointTo=%C3%84ppelbo&inpDate=110120&inpTime=1603&SupportScript=True&selDirection=0 Där har du tre st, sen går ju den vid kl 2 på måndagar, onsdagar och torsdagar också. Faktiskt :P

2011-01-20 @ 16:06:56
URL: http://theresjs.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0