just nu...




... sitter jag och skriver inköpslista inför kommande veckan, då jag som sagt ska ha praktik i Kläppen. Skall praktisera i tre veckor men jag kommer förmodligen åka hem nästa helg, så imorgon handlar jag bara för en vecka. Har även dragit på ett lager till med det gula lacket, denna gången blev resultatet betydligt bättre!

För att vara sysselsatt på kvällarna under praktiken kommer jag ladda med två säsonger av entourage och en mattebok, heheheeh ;) Sedan ska jag också packa med mig mina längdskidor så jag kan röra på mig däruppe.

Har insett nu att det kommer gå sjukt snabbt fram till åtminstonde påsk, vi har i princip fullt upp varje vecka, hur skönt är inte det då, läääääängtar jag så sjukt efter vår och sommar!

Hörs


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0