laslus



Hayho! Nu är jag åter hemma efter tre dagar hemifrån. Sitter för tillfället med en spanskabok och en stor kopp kaffe. Har prov imorgon och kan inte skryta och säga att jag kan alltför mycket så nu gäller det att hålla sig pigg och glad för resten av den här kvällen kommer att ägnas åt "hola, me llamo, hablo Español, uno dos tres...." Japp, tänk er det fast typ tre steg mer avancerat. Bara att sätta igång med andra ord.

Många av er kanske inte vet att jag har läsglasögon? Jag har haft tre par glasögon under mitt halvlånga liv, och jag använder dem i ca. en månad efter jag fått dem sen glömmer jag bort att de finns. Efter ungefär två år utan att ha användt glasögon vid tv-tittning, läsning och vid datorbruk börjar synen fladdra och då har jag oftast skaffat mig nya glasögon. I dagsläget fladdrar min syn vid läsning så jag ska försöka använda glasögon framöver för att se om det blir bättre.
Dessutom känner man sig riktigt smart, så antagligen så får jag ett kick ass betyg på provet jag ska göra imorgon.

hej


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0