magpain


bild från en liten utflykt vi gjorde idag

Halloj! Idag har det varit en seg dag. Ganska halvdåligt väder, sådant som gör en enormt sliten. Jag och farmor pallrade oss ut på en långpromenad på eftermiddagen i alla fall, vilket var väldigt skönt. Efter promenaden fick jag dock sjukt jobbiga magsmärtor så jag fick gå och lägga mig.
Vet inte vad det kan vara, får sådana smärtor ibland, det svider under bröstkorgen typ, som om det fräter i tarmarna och sen blir magen svinstor och stenhård. Någon som känner igen sig? Någon som har någon aning om vad det kan vara? Tar emot alla tips och råd som kan tänkas!

Nu ska jag lägga mig och läsa tills jag somnar. Imorgon bär det av till Oslo och sedan till Göteborg, godnatt.


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0