Bloppis juni 2011


Orange Linne, passar allt från S-L. Linnet delar sig i ryggen så det får en sjukt snygg öppen skärning (syntes tyvärr inte på bild).50 kr


Persika linne, passar en MEDIUM. 50 kr


grönrutig skjorta, Passar S-L. 50 kr

eldiga tights, passar S-M. 50 kr

Sammetstights, passar S-M (väldigt tighta i midjan). 50 kr

brun ballongklänning, passar S-M. 50 kr

Leopard Cardigan, passar S-L. 100 kr

prints tröja, passar S-L. 100 kr Såld!

jeansväst (köpt secondhand), passar M-XL. 20 kr

mörkblå T-shirt, passar S-L. 50 kr

tubkjol, passar S-M. 50 kr

slitna jeans, passar 36-38. 70 kr  Sålda!

Grå långtröja, passar S-L- 100 kr.


Svart klänning med snöre, passar S-M. 50 kr

orangerutig skjorta, passar S-L. 50 kr Såld!

blåtvättade jeans, passar 38. (hög midja) 50 kr

Linne med broderi, passar S-M. 20 kr

facelift T-shirt, passar M-L. 50 kr

Leopard strumpbyxor, passar S-M. 20 kr

blommig blus, passar S-L. 50 kr

Ballerinor med nitar, stl 39. 100 kr

Franssandaler, stl 38. 100 kr

Vita ballerinor,stl 39. 50 kr Sålda!



Sådär, bättre sent än aldrig.

Om någonting måste skickas står ni för frakten, så räkna i så fall med 35-50 kronor extra ungefär.

Om det är något ni är intresserad av och vill köpa skriver ni mail till mig där ni anger plaggets/skornas namn. Ni kontaktar mig på [email protected] eller på privat meddelande på Facebook.

Först till kvarn som gäller!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: emma

om leopardkoftan finns kvar är jag intresserad!:)

2011-07-20 @ 23:47:53

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0